Informăm pe cetăţenii din Miercurea Ciuc, că începând cu data de 2 iunie a. c. casieria Primăriei Municipiului Miercurea Ciuc va funcţiona cu programul următor în Cetatea Mikó: |
luni–joi: 8:30–13:00; 14:00–17:00 vineri: 8:30–13:00 Vă amintim şi pe adresele de e-mail a Primăriei folosite în cadrul relaţiilor cu publicul online: URBANISM urban@szereda.ro TAXE ŞI IMPOZITE mijloace de transportimobilealte probleme fiscale auto@szereda.roing@szereda.roimpozite@szereda.ro DIRECŢIA SOCIALĂ social@szereda.ro PATRIMONIU vagyon@szereda.ro CULTURĂ, ÎNVĂŢĂMÂNT csikinfo@szereda.ro COMERCIAL,TAXI taxiker@szereda.ro AGRICOL mezogazdasag@szereda.ro Serviciile legate de solicitarea sau schimbarea cărţilor de identitate pentru locuitorii municipiului Miercurea Ciuc se face online: se pot programa prin e-mail la adresa szem@szereda.ro, cu comunicarea datelor: nume şi prenume, domiciliu, tipul serviciului, precum şi a unui număr de telefon, după care vor fi informaţi prin telefon referitor la data şi ora programării.Locuitorii zonei Ciuc se vor efectua programările prin autoritatea locală. Totodată, fiindcă primim multe adrese prin e-mail cu documente nelizibile, solicităm cetăţenilor:dacă se poate, scanaţi şi nu fotografiaţi documentelecând scanaţi (sau fotografiaţi), fiţi atenţi ca documentul să fie scanat (fotografiat) în întregime, textele să fie lizibilescanaţi (sau fotografiaţi) documente originaledacă se poate, trimiteţi toate documentele într-un singur e-mail Angajaţii noştri trebuie să prelucreze aceste documente, şi documentele uneori trebuie retransmise şi pentru alte instituţii. Dacă apar probleme cu lizibilitatea, pot să atragă după sine reînceperea procedurii. |
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.